OT Python print a errory s unicode

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Úterý Říjen 12 12:24:44 CEST 2021

DD,

Python 2.X má řetězce jako pole bytů, Python 3.x má implicintí řetězce v
Unicode. Neuvedl jste, kterou verzi Pythonu používáte, ale předpokládám,
že >3, takže se zkuste odívat na Pythoní bytearray (
https://docs.python.org/release/3.1.3/library/functions.html#bytearray
), který potom dumpnete ven.

P.B.