Re: OT Topný faktor klimatizace vs výška

jurp jurp na volny.cz
Úterý Říjen 12 07:46:00 CEST 2021

Drtiva vetsina ne. Opravdu pouzivaji jen teplo z kompresoru a nahrateho
chladivoveho okruhu. Na dobu odmrazovani vypinaji vnitrni ventilator.
Na druhou stranu, on ten kompresor tam kratkodobe nez si vychladi okruh
tlaci defakto jmenovity vykon (chladici), coz je urcite vice nez jaka
by tam byla topnice.
Jen pripominka, nejhorsi pro namrzani jsou teploty okolo -1 az +6 stC,
kdy je vicemene nejvyssi vlhkost ve vzduchu. Pak uz to zamrza pomaleji.

JURP