rozdil C++ a C#

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pondělí Říjen 11 10:23:17 CEST 2021

NET je rozdělen do několika modulů a dále knihoven + i parser roslyn.
Vše se stáhnout podařilo i zkompilovat do verze 2.1. Od větší verze jsou
myslím zdrojáky přesunuty. Netvrdím, že je někde nenajdete..., ale já
nenašel před nějakou dobou. Pokud porovnáta s kompilací mono nebo jiných
projektů, tak uvidíte. Ta adresa neobsahuje zdrojáky, ale jen náznak
postupu. Kompilaci myslím stáhnout balíky do virutální mašiny, odpojit
od inetu a spustit build ze zdrojáků. Ne stáování online nějakých
pomocných binárek... .

Jirka