chipy nejsou - vesmir

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Říjen 8 20:32:00 CEST 2021

Ano, sluneční vítr nás chrání před tím, co přijde zvenku.
Ale když ty částice ze Slunce "odfouknou" ty vnější, tak snad taky musí
mít slušný destrukční potenciál, ne?
Nebo je to tak, že se na jednu silnou vnější částici seběhne spousta
slabých slunečních a přemůžou ji svým množstvím?
(tj. že ji brzdí postupně několika zásahy)

PL