Re: OT: Plyn nebo tepelné čerpadlo?

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Středa Říjen 6 16:10:08 CEST 2021

Zdravím,

také nemám podlahovnku, ale jen nástěnné plechové radiátory a došel jsem
ještě o kousek dál. Zjistil jsem, že mám za 24 hodin stejnou spotřebu
když topím na trvalou teplotu nebo když teplotu na nějaké časové úseky
snižuji. Časem jsem tedy došel do stadia kdy mám ekvitermní regulaci
řízenou jen venkovním čidlem a nemám ani termostatické hlavice. Mám
radiátory seštelované tak, že v obýváku mám 22°C, na chodbě 20°C, v
ložnici 18°C atd... Jedinou vyjímkou, kde je termostatická hlavice je
kuchyň, aby radiátor přivřel, když se tam začne vařit a teplota jde nahoru.

Milan