DMA u PIC18FxxKxx

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Říjen 6 14:42:25 CEST 2021

[preposielam]

Ahoj,

ja som sa ku periferiam na pic18f47k42 este nedostal... Ale ked som
vcera pozeral vyvoj novych typov pic, tak som skonstatoval, ze cim
skor sa do toho pozriem, tym lepsie. Tie nove cipy maju tolko hw na
sebe, ze si myslim, ze to je az nezdrave z hladiska emc a jednoduchych
aplikacii typu blikanie ledkou a snimanie tlacitka. Zial programovat
tie nove cipy v asembleri je tak trochu overkill...

No ale ku Tvojej otazke, neskusal som to, ale netreba najprv
nainicializovat ADC a az potom sa objavi prislusny flag v dma? Aj ked
rychly pohlad do datasheetu hovori, ze ADIF nie je level trigered, ale
ci je to spravna info, to neviem.

A.

Zdravim,

je tu nekdo kdo rutinne pracuje s DMA?

Proctl jsem kdejake appnote a stale se v Mplab X nemuzu doklikat jak
zapnout jako trigger u DMA kanalu ACT (ADC Auto-Conversion
Trigger)...proste mi ho to nenabizi.

RV