RE: OT: Plyn nebo tepelné čerpadlo?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Říjen 4 22:57:57 CEST 2021

Třeba já mám ve sklepě kamna, dřevo a brikety. Při katastrofickém scénáři se nejdřív dost rychle ohřeju nesením kamen do 2. patra:-)

PH

Od: Jan Waclawek

[preposielam]

Dobry vecer,

trochu iny pohlad na vec. Skusil by som sa zamysliet aj nad variantou
elektricky blackout alebo zatiahnute kohutiky... Neviem ake su
moznosti, ale skuste sa pozriet na kotol na drevo, ktory pobezi aj bez
elektriny a plynu. Pripadne drevo a nejaku autobateriu a solar. V
tychto energeticky neistych casoch sa moze stat cokolvek a nie je nic
horsieho ako mrznut v zime co i len par hodin.