[OT] - navazani na velkoobchodni ceny

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Říjen 2 09:20:32 CEST 2021

ja tu kogeneraci beru jen jako topeni + pojistku pri vypadku elektriky.
tedy ostrovni rezim, kde teplo na topeni, elektrika v tu chvili taky na
ohrev vody nebo topeni a jen v nehorsim shodit jistic pri blackoutu a
napajet nejnutnejsi. znamena to nejakou vetsi akumulacni nadrz + mit
radiatory(ty ted nemam), ale neni to nerealizovatelne. kamna a komin je
sice levnejsi, ale plocha, drevo a elektrika v nouzi z toho zadna.
takze nejaka zaloha "svobody" pri pruseru s elektirkou.
odhlucneni atd. je nejmensi problem, tedy pro me. nekdo v dvojdomku
nemuze dat ani normalni klimatizaci, aby nekoho nenastval. takze zadne
univerzalni reseni. pamatuju jak jsem pred lety kupoval lpg autogen a
studoval knizku ad AZE a chystal se na TC svepomoci, ale nakonec na to
nebyl cas a navratnost daleko, takze az treba ted na stara kolena :-)
a prehodit vyhybku v pracovni cinnosti z elektro_mechaniko_cnc_dratare
na "chladare"  ted vypada zajimave. ta poptavka po TC asi znacne
naroste. a elektroniky je kolem taky dost.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín