OT: Opakovane mikrovypadky proudu

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Říjen 1 15:03:44 CEST 2021

Dobrej,
muzu neco udelat s CEZ Distribuce, kdyz mi vypadava nahodne proud o
delce 1-10s? Uz jsem si stezoval, dostal jsem takovou dlouhou odpoved,
kterou jsem vubec nepochopil

> Jsme si vědomi toho, že v uplynulém období docházelo na lince vysokého
> napětí k opakovaným krátkodobým přerušením dodávky elektrické energie
> V této souvislosti musíme konstatovat, že využití uvedených
> automatizovaných prostředků je zcela v souladu s nastavenými
> regulačními pravidly a požadavky na kvalitu dodávky ze strany
> Energetického regulačního úřadu.
A potom
> Dále jsme pro eliminaci opakujících se krátkodobých přerušení
> pozměnili napájecí stav předmětného vedení, došlo k jeho rozdělení a
> nyní je napájeno z více rozvoden.
Pred dvema dny zase sekundovy blik, dneska dva desetivterinove, coz
upska APC Smart vyhodnotila jako vhodnou prilezitost k umrti baterie (3
roky, AVACOM falesna RBC7) a operacni system jako vhodnou chvili k
rozjebani bootsystemu.

Je nejaka sance, ze muzu nekomu vyliskat? Samozrejme, ze mym cilem neni
zabijet techniky, kteri jedou na nutne opravy, ale tyhle bliky maji co
za cil? V baraku je nenulove mnozstvi hloupatych zarizeni, ktere tezko
nesou tohle vypinani a fakt me to sejri. Pocasi je krasne, stromy
nepadaji a neziju na horach.

Dik,

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>