mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Říjen 1 14:32:17 CEST 2021

asi mam aktualne pochopeni, ze nikdo nevi, jak moc se to pos...e .
od ledna i snizovali ceny a podle ERU byli pokazdy mezi nejlevnejsima.
jsem u nich uz par let a zatim spokojenost, i transparentnost atd.
takze ted podepisu a zdrhnout muzu pripadne pozdeji.
vubec nemam naladu to ted resit, jen asi uspisim planovany nakup a
realizaci vzducho_klima_topeni.
dobre asi uz opravdu bylo :-(.
t.

Dne 01.10.2021 v 14:20 Petr Simek napsal(a):

> Zdravim
>
> mne to prislo taky . Kdyz jsem k nim na jare presel tak jsem si rikal
> ze to byl dobry tah si fixnout elektriku na tri roky kdyz to ted jde
> nahoru.
>
> A ted mi prisel dopis ze mne prevedou bud na ty ceny na burze (kde ceny
> vubec nejsou znamy dopredu - to mi pripda jako sebevrazda) nebo na
> fix silove elektriny za 4.1Kc (z asi 1.5Kc) .
>
> Ptal jsem se i na ERU zda tohle muzou udelat a dostalo se mi odpovedi
> ze zalezi co je ve smlouve a v obchodnich podmikach. Ve smlouve toho moc
> [...]

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín

ICO:04203879