RE: OT: nákup z Číny omylem

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Listopad 28 11:52:05 CET 2021

Výcenásobné stránky se používají už tak 10 let. Někdy se liší i grafikou. Pro ty prodejce začalo bejt frustrující, když je Google nebo Heuréka najde jako 1 odkaz ze 30, tak se začaly používat metody, jak bejt vidět víckrát. Výsledkem je teda 10 výskytů mezi 300:-)

Zajímavá otázka je, zda lze z Googlu, Heuréky, Zbozi.cz apod. dostat výsledky ve formě csv, xml, nebo nějak podobně a pak si to třeba vlastním python skriptem protřídit.

PH

Od: Zdenek
Taky jsem poslední dobou narazil na zajímavý druh e-shopů, když hledám reference na nějaké zboží. Několik e-shopů má úplně stejný design a liší se jen názvem a webovou adresou. Mají spoustu zákaznických hodnocení, ale jejich otevření zabrání prohlížeč, který stránky vyhodnotí jako potenciálně nebezpečné. Nezkoumal jsem, jestli jde přímo o podvodné e-shopy, ale důvěryhodné rozhodně nejsou…

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jirka Mww
To že mi COI peníze nevrátí je jasné, ale mohou je trochu poskadlit. Zkusím to přes banku a když to nedopadne, bude to cena za školení o opatrnosti při nakupování na Internetu.