ZENIT v elektronike 2021/2022

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Listopad 27 14:13:24 CET 2021

Je to přezato z české Wikipedie. Je otázka jestli se to vůbec dá chápat
jako křestní jméno v tom smyslu jak je u nás běžné.
Donedávna jsem měl za to, že James Clerk Maxwell měl dvě křestní jména.
Omyl, to Clerk je součást příjmení, takže by se vlastně mělo říkat Clerk
Maxwellovy rovnice. A takových blbostí najdete plno, když se v něčem
začnete šťourat.

Mrazík