Pokec o laserech

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Listopad 26 21:18:03 CET 2021

Já vím, že to jde ustřihnout nůžkami nebo říznou nožem.
Ale ten pocit, když se to vyrábí "samo" - ten je prostě k nezaplacení. ;-)
Proto cokoli dělám, tak vyrábím metodami hromadné výroby.
Tedy i jediný kus tišťáku zásadně vrtám na CNC a ne ručně.
Stejně jako vnější obrys, případné díry do krabiček atd.

A v rámci objektivity je třeba dodat, že vyříznuté laserem to vypadá
většinou o dost líp.
Pokud to není jenom nějaký jednoduchý čtverec nebo obdélník.

PL