Celní odbavení čínského balíčku

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Středa Listopad 3 09:39:46 CET 2021

On Wed, Nov 03, 2021 at 07:17:28AM +0100, Admin HWnews wrote:
> A proc to lezi na celnici...jestli to slo z Alika a prodejce odvadi DPH tak
> by celnice mela byt jen uredni formalita bez interakce s prijemcem.

Já jsem například koupil nějaký RGB pásek 28.7. a doteď nedorazil.
Leží někde v nějakém skladu pošty za celnicí dle trackingu od 13.8. :-/

https://global.cainiao.com/detail.htm?mailNoList=CZ000008363409&spm=a3708.7860688.0.d01

DPH bylo uhrazeno. Už nepočítám, že přijde.
Takže jsem si dal zatím stop s objednáváním na Alíku. Tohle byla
testovací objednávka (kravina za $3) jak to teď funguje a bohužel.
Bordel. :-/
--
Zito