OT: ohradnik proti slimakum

Neděle Květen 30 23:39:04 CEST 2021

Ještě se doplním. Trochu jsem hledal a našel jsem šnekátor.
https://www.lepiky.cz/bodove-lepeni-a-speciality-3k/snekator-171k/snekator-271p
V komentářích někdo píše, že pro slimáky jsou problém měděné ionty.
Takže by mělo stačit okolo záhonku natáhnout Cu dráty (lanko) i bez
napájení. Páska 10 m za 200 Kč, nebo dokonce 4 m za 340 Kč
https://madbir.cz/produkty/paska-proti-slimakum/
to tedy ne.

Anděl