Re: Rušení z podsvícení LCD

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Květen 27 10:20:46 CEST 2021

Tak mě ještě napadá zda nebude problém na konec v tom audio DA převodníku
co je na PCB LCD. Je tam 4334KSZ což by mělo být CS4334. Koukal jsem do
datasheetu

https://statics.cirrus.com/pubs/proDatasheet/CS4334-5-8-9_F7.pdf

a na audio vystupu je zapojení trošku složitější než je na plošném spoji
toho displeje kde jsou jenom dva větší keramicke kondenzátory. A nebo by to
mohla být nedokonala čínská kopie třeba.

Protože, přeci by tam nemohl být takový zasadni problém v tom, že pokud je
na LCD umisten 3.5 jack bez zesilovače na sluchátka tak se přeci
předpokládá, že tam nějaký ten zesilovač bude a bude nejspíš napájen z toho
samého zdroje jako displej a nebude to tak blbě udělaný, že to prostě
nebude fungovat...

Něco podobného už jsem zažil, když jsem si před lety na ALI kupoval
přehrávač Zishan DSD. Když jsem ho pustil tak v jednom kanálu pískalo a
celé to sumelo. Byl tam falešný OPAxxx. Po výměně to hraje normálně (z
Cinana jsem vymohl kompenzaci).

MG