Stretnutie v prevadzke spolocneho stravovania

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Květen 26 14:35:06 CEST 2021

[preposielam]

Ahoj,

ja sice som cierna ovca a moja pritomnost niektorym clenom dviha
hladinu zlce v organizme, ale predsa len by som aspon symbolicky rad
osobne pogratuloval ku dalsej dosiahnutej mete a dalsiemu titulu v
zbierke titulov. A potom nemusim sediet s Vami do zaverecnej... Takze
ak nebudem prekazat, predbezne by som sa zucastnil.

A.

---

Zdravim osadenstvo,

v pripade ze to epidemiologicka situacia a Igor najvacsi dovoli, navrhol
by som koncom 23. tyzdna (povedzme stvrtok 10-piatok 11.6.?) zasadnutie
vedeckej rady Patronskeho Institutu Elektroniky v prevadzke spolocneho
stravovania ako obvykle.

Mame nejake veci na prediskutovanie...

b.