OT: Router VMG3312

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Květen 26 12:29:43 CEST 2021

Řešil jste to s podporou Zyxelu? Jsou velmi ochotní a vědí o těch strojích
i více do hloubky než jenom to co vidí uzivatel v klikacím rozhraní a mysli
si, že by to tak mělo fungovat, když je tam na to zaskrtavatko (většinou je
potřeba nastavit jeste něco jinde zdánlivě nesouvisejiciho). Dříve to byla
firma Apollo teď je to snad už primo pod Zyxelem. Ale je fakt, že ty domácí
mašiny jsou dost ocesany.