odkladiste energie

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Květen 20 02:08:54 CEST 2021

Mam predchodcu, je to tiez Cina (nalepka Made in China), tipujem 90-te
roky, kupena niekde na trznici. Dostal som ju darom od cloveka, ktory ju
prave chcel vyhodit :)

Ma este normalnu ziarovku, telo je plastove, ale pevne a nepriesvitne.
Polovice tela su spojene 1 skrutkou, ale rozobrat sa neda, lebo skrutka
sluzi len ako poistka - je to cele zlepene. Da sa odskrutkovat kruhovy
reflektor a vymenit ziarovka - ako u beznych bateriek. Vtedy vidno
dovnutra. Je tam plastove ozubene kolecko roztacane packou, a vcelku
maly alternator - striedavy. Naprazdno sa da vymackat 4,5 - 4,8V
meranych DMM (~V) na kontaktoch bez ziarovky.

Funkcnost... no, treba vkuse dost rychlo makat, aby to aspon nejako
svietilo. Kondenzator nema. Absolutna nudzovka. V mierovej dobe vyuzitie
nevidim.

miro