Svarecka do kazde rodiny (Parkside z Lidlu?)

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Květen 11 09:35:31 CEST 2021

> https://stroje.bazos.cz/inzerat/133718255/svarecka-mig-250.php
> Ta vari o poznani lepe nez levna trafa. (Ta v malych proudech jen prskaji
> kulicky a do plechu jde minimum.)

Nedalo mi...
Pacia sa mi zvaracky na 230V, ktore maju  7.8kVA, 250A, pri cca 27V DC ...

Len kupujuci obycajne netusi, ze privod k zasuvke ma v lepsom pripade 3x2,5
med a na tom istom 16A istici, co je cca max 3.8kW a  este dalsie 4
zasuvky...
Navod, v ktorom je napisane, ze odporucany istic je minimalne 25A, radsej
32A,   sa zacina citat az po 3-tom vyhodeni istica a druhej reklamacii
zvaracky.
Aj ked je na zvaracke standardna vidlica na 16A zasuvku...

.-)

Viem, da sa zvarat aj s prestavkami na vychladnutie istica ... Zvaral som
tak s malym  140A MMA invertorom (2.5 elektroda, cca 90-95A) u rodicov.
Islo mi to na nervy, ale mozno som len netrpezlivy.

Do bytu OK, na nejake opravy a prenasania OK, ale do dielne by som sa
poobzeral po 3-faz, ak ma mat taky vykon, lebo inak nikdy nevyuzijete tak
1/2 toho, co ste si  kupili.
Ak v dielni je moznost 3faz zasuvka...

resp. ak je 250A a ma zatazoval 20%, tak je to OK. Pri dodrziavani
zatazitela stihne chladnut zvaracka aj istic.

Dodo