OT: oni nejsou barevny laserovky ?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Květen 10 21:41:59 CEST 2021

Ono se to v 80.létech začalo hroutit zevnitř, zhruba od smrti Brežněva a
lidi z vrcholu silových složek si to museli moc dobře uvědomovat. V té
době jsem byl na vojně, na prověrky přijel hlavní politruk okruhu, kecal
ty obvyklé blbosti a na závěr si s námi dovolil diskutovat. Jeden
absolvent mu řekl, že to je všechno blbost, protože západ má několika
násobně vyšší produktivitu práce a musí nás nutně "uzbrojit", což
ostatně předvedl už ve 2. světové válce. Podplukovník, co nás měl na MLP
během roku byl na infarkt, ale to zvíře z okruhu se zmohlo jen na
konstatování, že absolvent má sice pravdu, ale není vhodné to říkat
nahlas. Když jsme sloužili přes víkend na bráně a poslouchali rádio,
deveťák se zmohl jen na to, že to máme ztlumit, protože ta Svobodná
Evropa řve na celý dvůr, chodí tam návštěvy a co si pak pomyslí.
Pravdou je, že válce z psacích strojů se opravdu zamykaly do trezoru,
ale to na režimovém pracovišti, kde se pracovalo s PTZD dokumenty zase
není tak divné. To bude zřejmě i dnes, jen budou ucpávat díry USB portů
nebo něco podobného.

Mrazík