[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

AZe aze na seznam.cz
Úterý Květen 4 22:29:34 CEST 2021

Správná sluníčková cesta je tedy, že  každé auto by mělo mít vlastní soukromou silnici? Na co pak jdou spotřední daně za benzín, dálniční známky atd?
Sorryjako, tato debata nedává žádný smysl.
aze

From: Pavel Kadečka
Sent: Tuesday, May 04, 2021 10:15 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Neporovnávejte lavičku a auto, ale to veřejné parkovací stání a veřejnou lavičku. Autem zabíráte místo na parkovišti, zadkem tu lavičku :-)

Teď by mě zajímalo, když tím vaším autem vyjedete z vlastního pozemku, jedete po veřejné silnici, to vám nevadí? A kde venku parkujete, na vlastním koupeném parkovišti?

P.K.