[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Květen 4 21:23:14 CEST 2021

No však nejsme ve sporu. Máte 5 aut, ale máte pro ně ubytování. Pak není
problém.
Podobně, jako byste měl 5 ledniček. Pokud je máte doma, tak paráda. Ale
pokud je budete chtít postavit na ulici (protože doma na ně nemáte
místo), tak už to taková paráda není.

Že je v něčem spotřební daň není žádná předplacenka. Ta je i v chlastu
nebo cigaretách.
A když budete ožralý dělat neplechu, tak se taky policajtům asi nebudete
vymlouvat, že to máte předplacené tou spotřební daní, kterou jste propil.

PL