operativni leasing - RE: [OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Květen 3 23:13:11 CEST 2021

 3.5.2021, 23:00:45

Zhruba takto:
Leasingovka koupí auta a protože jich kupuje hodně, dostane
množstevní slevu, 30% z ceníku nebo i více.
Auta pronajme a inkasuje peníze z kterých žije.
Po roce je prodá, mírně jetá, za cenu ceník - 25%.
Takto nějak to mělo fungovat a chvíly i fungovalo. No a pak
se v médiích začaly objevovat fotky odstavných ploch, zaplněné rok
starými ojetinamy. Kolečko se polámalo. (cca 2-4 roky zpět)
Proto to zdražení operáku v poslední době.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz