[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Pondělí Květen 3 17:43:10 CEST 2021

> From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jaroslav Meduna
> Mobilita se obecne precenuje. Vetsina “nutnych” presunu ve skutecnosti tak nutnych neni.

Mobilita se imho nepřeceňuje a kdo chce vidět její cenu, podívá se v autosalónu na cenovky :-)

> Relevantne se podcenuje moznost mobility vlastnim pohonnym systemem (uzit nohy) nebo verejnou dopravu.

Prokazatelně ujdu i 20 km a přesto jezdím i na kratší vzdálenosti autem. Je to pohodlnější a zvládnu tak za jednotku času víc věcí.

> K cene vlastnictvi vozidla, zminenych 15 kKc/r mi prijde hodne optimisticke

Mobilita je tak cenná věc, že osobně tohle vůbec nepočítám. Jak to vyjde, tak to vyjde a nějak si s tím musím poradit.

Aleš Procháska