[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Josef Dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Pondělí Květen 3 13:24:31 CEST 2021

Jen pro zajímavost, mobily se dneska u zeleného mimozemšťana pronajímají
(nezkoušel jsem to, podivil jsem se), kolo a lyže se pújčují naprosto
běžně (občas to dělám, je to dobré když si chcete týden pojezdit třeba
na víc vykrojené kratší lyži ), chalupu je v mojí generaci běžné si
pronajmout jen na víkend přes web či aplikaci v telefonu..

Změny v uvažovaní následují s různým odstupem odstupem změny v
technických možnostech, nemůžu si nevzpomenout na úryvek z jakési knihy
čtený jako upoutávka na ČRO, kdy přestože je do domácnosti pořízena
(petrolejová?) lampa, otec (či snad děd?)  se nedokáže zbavit letitého
zvyku a odchází za humna štípat louče, protože mu tyhle "novoty" nejdou
na mysl.

Vám/mě auto/telefon/kolo/lyže nikdo bránit vlastnit nebude a tak leckdo
zůstane při starých pořádcích, je však možné, a domnívám se, že i
pravděpodobné, že další generace to bude dělat prostě zase jinak.

jd

PS: přestože pan Jindroush naznačuje vhodnost nahlédnutí  "na levicove
servery", myslím, že mnohdy stačí s odstupem pozorovat změny ve smýšlení
v generacích okolo sebe.