Jak se falsuje cislo volajiciho ?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Květen 3 08:05:33 CEST 2021

Zdravim,

Ano, je to mozne ale nie vo vsetkych krajinach.
Takze volajuci je asi od niekadial, kde je to dovolene.

Vid:
https://en.wikipedia.org/wiki/Caller_ID
cast caller id  spoofing.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Simek
Sent: Friday, April 30, 2021 8:17 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: OT: Jak se falsuje cislo volajiciho ?

Zdravim

v TV jsem videl reportaz o lidech kterym volali podvodnici ze je s jejich uctem nejaky problem a zkouseli je okrast. Co mne zarazilo ze tam rikali ze dokazou sfalsovat cislo volajiciho a vydavat se za infolinku banky.

Vzhledem k tomu ze cislo volajiciho se casto pouziva jako zabezpeceni pro ovladani ruznych veci (alarmy, otervirani vrat) tak si rikam jak moc je tohle bezpecne.

Nevite jak dokazou sfalsovat cislo a vydavat se za nekoho jineho ?
Jak se to dela ?