[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Neděle Květen 2 09:07:30 CEST 2021

Auto na baterky stojí milion, min. 1/2 ceny tvoří baterie. Takže vám bude
doma ležet baterka za půl mega, kterou nabízíte superlevným tarifem, abyste
ji mohl vyměnit v autě za tu druhou... Nehledě na to, že vyměnit takový
baterry pack v domácích podmínkách by nebylo zrovna easy.

Dále, to auto by bylo navržené na tu největší baterku, aby se tam vešla.
Takže máte auto velikosti Kodiaqu, s možností osadit baterii na 100km...
Dává to smysl?

P.K.