OT chytre hodinky

Martin Záruba swz na volny.cz
Sobota Březen 27 10:19:47 CET 2021

Na tom je krásně vidět, jak různé mohou být názory na "krásno". Mě třeba
připadají hrozně humpolácké. Mám už asi rok Amazfit GTS.
https://www.xiaomimarket.cz/xiaomi-amazfit-gts/ . Je fakt, že výdrž není
46 dní, ale tak 25. Ale i to mi připadá dobré a čtvercový displej má
větší plochu. Mají jediný pro mě nepříujemný nedostatek, že nemají NFC.
Ale mám zjevně neobvyklé požadavky. Nemusel bych mít kopec sportovních
funkcí, ale potřebval bych NFC dobře čitelný display a dlouhou výdrž
baterie. Samozřejmě zobrazovat informace z aplikací v mobilu. Zde by se
hodil větší dosah od mobilu, jenže s tím asi z principu BT nejde nic dělat.

Martin Záruba