[OT] tlacitka Thunderbird

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Březen 25 06:38:09 CET 2021

 To je podobný stav jako mnoha supermarketech... když už se konečně naučím
kde co mají a nejdelší z celého procesu nakupování se stává čekáni před
kasou, tak jeden den přijdu a všechno je úplně přeházené. Nic není na svém
místě. To mám vždycky sto chutí  skočit po nějakém tom panákovi v obleku a
kravatě co tam postává a buzeruje  prodavačky.... a pozměnit mu fasádu.. :-(
Zajímalo by mne, co k tomu ty lidi ve vedení vede. Vysvětlení, že když budu
bloudit obchodem, tak že nakoupím i věci které nepotřebuji neberu...

čtvrtek 25. března 2021 Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>