oprava pidi pc zdroje hp-delta DPS-150TB A ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Březen 23 12:00:07 CET 2021

zakladni polovodice, kde jsem se dostal, jsem uz prosel.
tedy tam kde bylo vynuti trafa clovek nic moc nezmeri, ale jinak nikde
jsem nenasel primo zkrat, nebo naopak nasel meritelnej polovodicovej
prechod. nejaky ESR meric je ve fronte, dnesni doba je "kondikova" :-)
tomik.