Re: Barva do trubičkového pera

Libor xlibor na tiscali.cz
Pátek Březen 19 16:18:30 CET 2021

Tak obyč tiskárna se dá koupit pod 2 tisíce, případně od cca 500,-
nějaká bazarová, ikdyž na některých to nemusí fungovat úplně dobře, já
měl předtím CLP-300 a ta fungovala, teď mám C480W a ta funguje také,
ikdyž objedktivně trochu méně kryje oproti té původní, ještě tady mám
mono LaserJet P1102 a ta také funguje i s neoriginálním tonerem.
Libor