Re: Zásuvka s ovládáním přes WIFI

Josef Dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Pondělí Březen 15 14:17:27 CET 2021

jj, oni řeší, tak jak tomu rozumím, hlavně Zigbee osvětlení.

I tak, s tím relativně omezeným počtem kompatibilních zařízení, když na
to koukám, tak je peklo ten software udržovat. (čtěte "zaplatit lidi aby
to bylo celý funkční" ). Mají github ("deconz" ke klíčové slovo) tak pro
představu kultury toho vývoje je možno se kouknout do historie releasů.

JD