Re: Zásuvka s ovládáním přes WIFI

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Březen 15 12:15:47 CET 2021

Priznam se, ze vubec netusim jak ten prispevek souvisi s moduly s ESP
cipy...vzdyt ty prece komunikuji s WIFI routerem naprosto standardne.
Neni tam nic proprietarniho...domluvi se to cimkoli co koupite na trhu a
dodrzeje standard pro WIFI site.

Tim vubec nepopiram to co jste napsal, ale kolega se me ptal na ESPhome
a s nimi spojene ESP82xx a ESP32.

RV