Re: Krimpovací kleště

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Březen 9 07:48:36 CET 2021

ten mechanizmus neni jen jednosmerny , ale "automaticky" nastavuje silu
podle krimpobaneho konektoru/vodice. treba na izolovanych dutinkach
takto spolehlive nakrimpujete 0,25mm2 dutinku a hned na to 1,5mm2.
pokazde tou spravnou silou. stejne tak u fastonu, jednou s vodicem
0,5mm2 a nasledne v jine pozici 2,5mm2.
pokud budete dekat treba 100ks konektoru, kde je potrebna vetsi nez
pidi_mala sila, tak prvni budou ok a posledni uz jen na oko. s racnou
budou vsechny na 99% stejne.
tomik.