fpga

ToMaS tomas.hum na worldonline.cz
Pondělí Březen 8 17:03:02 CET 2021

Dobry den,

moc dekuji, na knihu uz jsem narazil a studuji.
Jako kit zatim mam v uvahach (ma to co potrebuji a nic navic - volne
piny): http://piswords.com/xc6slx16.html
A k tomu nejaky jtag (zatim nevim).

Nainstaloval jsem si ISE a neco malo naklikal, ale co vubec zatim
netusim jak slozite je treba naklikat DRAM.

ToMaS