Re: opravitelnost spotřebičů

Pondělí Březen 1 17:34:42 CET 2021

Vzhledem k přechodu na DVB-T2 se ze spousty televizí staly jen hloupé
monitory a pak prostě všechno zastane STB = co k tomu připojíte, to
budete mít.

Já jsem to černobílé tesly pluto zabudoval set top box DVB-T2. Je to
asi jediná černobílá TV s vakuovou obrazovkou v ČR, která má DVB-T2
tuner a USB ;-) Čímž se vracím k tématu, k těm starým teslám je
kompletní dokumentace = schéma.

P.K.