RE: OT ČSOB - bankovní identita, zablokování online služeb, kterou máte banku ?

Tomas Dresler dresler na hw.cz
Středa Červen 30 21:17:00 CEST 2021

Neznám příčinu problému, ale k restartu - nestačí jen letový režim a zase vypnout?

--
S pozdravem

Tomáš Dresler
+420 606 756 606

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zdenek
Sent: Wednesday, June 30, 2021 8:35 PM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: OT ČSOB - bankovní identita, zablokování online služeb, kterou máte banku ?

Pardon. Chtěl jsem napsat "chytrý" telefon...

Já z té chybové hlášky ani nepoznal, o jakou aplikaci Google se přesně jedná.
Když už jsme odbočili k mobilům: Netušíte někdo, čím to je, že bez zjevné příčiny přestanou fungovat mobilní data? Občas se chci venku podívat na meteoradar a jsem bez spojení. Pomůže jen restart mobilu. Mám určité podezření, že to možná souvisí s přechodem mezi wifi a GSM... Doma se mi to nestává, ale teď na dovolené denně. :-(