Re: záhada USB hubu

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Červen 30 18:11:56 CEST 2021

hezky den.
presne neporadim, ale tento 7_HUB od d-linku, starsi provedeni
sedo/cerne mam zahozene i s adapterem mezi pc kramama uz hodne dlouho.
ale vim, ze delal divny veci a tak sel .. pouzivam usb hubu hodne, i
starsi 2.0, vesinou od st-lab. pokazde tedy s nejakym prevodnikem
usb/232. ten d-link vypadal fajn, ze je 7x, nebyl vubec levnej a ja si
pamatuju i po tech moc letech zpatky, jak jsem byl nas....  :-).
takze u me taky spatny :-)
to, ze v tom muze byt nejaka inteligence win, kde si pamatuji prekroceni
odberu USB a tak uz zarizeni nepripoji je mozne. u prevodniku usb/232 je
potreba obcas zobrazit skryta zarizeni(ale skutecne skryta) a rucne
vycistit. treba na tohle take neco funguje.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín