Re: OT ČSOB - bankovní identita, zablokování online služeb, kterou máte banku ?

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pondělí Červen 28 07:46:48 CEST 2021

Elektronická komunikace fajn věc, ale ne jedno konto jméno a heslo, to
je po bezpečnosti.

Mě volali energo prodejci, protože došlo k úniku smluv z jedné do druhé.

Stejně tak mě volali lidi z banky z jiné divize, že si mezi sebou
předali informace a začli asertivně nebízet. Děje se to i nyní, že Vám
volají z banky ne nyní z ČSOB, ale jiné a snaží se s Vám komunikovat
někdo jiné než Váš bankovní úředník. To by banky dělat neměli, ale
dělají to.

Základní věc, která není možná je zrušení bankovní identity tj. pokud se
to otočí vůči Vám

Jirka