Re: OT ČSOB - bankovní identita, zablokování online služeb, kterou máte banku ?

Pondělí Červen 28 00:55:36 CEST 2021

Takže bych s DPH a s kontrolním hlášením nemusel běhat na finančák pro
razítko po tom co to tam pošlu elektronicky bez "uznávaného
elektronického podpisu"?

Mám účet u KB a jediné, k čemu mě nutili, abych si místo Windows 7
pořídil Windows 10. Ale tohle už řešil v mém okolí jeden člověk s jejich
technikem a prý že nebudou aktivně zjišťovat a blokovat přístup ze
sedmiček, ale pokud náhodou v nějaké jejich aktualizaci dojde k
neslučitelnosti s Windows 7, pak teprv to chcípne.

Anděl