frekvencni menic + vreteno 45000rpm/2kw nastaveni/chyba pretizeni ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Červen 25 11:34:40 CEST 2021

hezky den.
mam tu na vyzkouseni vysokootackove vreteno neznameho puvodu. kdyby
nekdo podle fotky tusil neco blizsiho budu vdecny. stikove hodnoty
220V/7,5A/2kW/750Hz/45000rpm.
frekvencni menic vstup 1/3f vystup 3f/10A. zapojen jako 1f / 3f.
nastavil jsem vse v zakladnim rezimu podle stitku, obladani z panelu od
0hz a porad to po chvilce pada do pretizeni. i kdyz nastavim proud FM na
max. 10A stejne se dostanu jen ke 2Hz / cca 160rpm. motor se skutecne
tak nejak pomalu otaci. zkusil jsem i nejake autotune, ale tam to taky
padne do nejake nedokumentovane chyby  r5.
fotky tady  https://tomik-k.rajce.idnes.cz/45000rpm/
pdf k menici https://www.pohony-menice.cz/ke-stazeni
nejdrive jsem motor pripojil do moji sestavy FM commander 0,75kW +
vreteno ATAS 750W misto neho, jestli to naprazdno nepojede a nejelo,
nadproud od zacatku :-)
diky za info jak dal pokusnicit.
tomik.

--