Re: Ničení plevelů elektrickým obloukem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červen 14 18:10:36 CEST 2021

Tak hlásím výsledky.
Většina plevele, který včera zažil první kolo horkovzdušky, je zcela
žlutý a suchý. Několik odolných zůstalo zelených. Tak těm jsem
naordinoval druhou dávku. Je možné, že jsem je včera při aplikaci
už dost pozdě za šera přeskočil.

Na rozdíl od reklamy to ale není tak, že by vršky rostlin stačilo
pozametat. Normálně stojí, i když asi mrtvé.

Na obranu reklamy ale musím uvést výsledek měření. Změřil
jsem skutečný odběr horkovzdušky. Podle štítku by měl být 2kW,
v reálu ale bere kousek pod 900W. Něco jde na vrub nižšího
napájecího napětí díky úbytku na dlouhé prodlužce (223V).
Takže by to chtělo úměrně prodloužit čas aplikace.

Uvidíme, jak to bude s dlouhodobým efektem.

PL