Stretnutie v prevadzke spolocneho stravovania

balu balu na k-net.fr
Neděle Červen 6 09:54:52 CEST 2021

ked uz budeme zapijat tie akademicke uspechy a tiuly...

Upratujem a okrem ineho som narazil na krabicu s napisom dokumenty.
Nasiel som tam par projektov z vysokoskolskych rokov, ale hlavne rucne
pisane zadanie bakalarskeho projektu, papiere s vypoctami, pauzak s
nakreslenym plosakom.

A prezentaciu mojej diplomovky. Stare dobre priesvitky. Citim sa ako
stary ... ach jaj.

Ak najdete, doneste aj vase, ukazeme si :-)

b.