Re: OT Plašení ptáků

Tom Meinlschmidt, HWConf hw na meinlschmidt.org
Sobota Červen 5 22:04:20 CEST 2021

Muzu doporucit https://www.vinarskydum.cz/holograficka-paska-proti-ptactu_p3898 <https://www.vinarskydum.cz/holograficka-paska-proti-ptactu_p3898>

mel jsem tu problem s holubem, co mi sedal na vsechna okna a hromady trusu vsude. Plaseni nepomahalo. Nalepil jsem kousky pasky na okno tak, aby zvladla vlat s vetrem a od te doby klid.

tm