pc: cim nahradit pc zdroj DELL, konektory pouze 24pin_cpu + 4pin_cpu + 4xSATA ?

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Červen 4 18:07:44 CEST 2021

Kdysi jsem něco takového řešil, právě pro DELL PC, normálním PC zdrojem,
ale už je to dávno. dokonce jsem měl ten zdroj venku, protože se dovnitř
nevešel. Návod jsem našel na Internetu včetně barev vodičů.
ale to PC už je dávno ve šrotu.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez