Re: OT: Android 5.1 - nedostatek místa v paměti

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Pátek Červen 4 13:55:50 CEST 2021

Vestavěné aplikace jsem deaktivoval skoro všechny, u kterých to šlo.
Odinstalují se aktualizace a aplikace se znefunkční, úplně odebrat
nejdou. Spoustu aplikací mám na uSD a aktualizace je vždy přesunuly zpět
do interní paměti, takže následně bylo vždy nutné je opět přesunout na
uSD. Bohužel nyní se to dostalo do stavu, kdy už s tím moc dělat nejde a
už není kde brát. Do továrního nastavení se mi až toliko nechce, ale asi
nic jiného nezbyde. Jen je mi trochu divné, že je někde obsazeno cca
5GB, o kterých to jakoby neví.

EH