dostupnost stm32

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pondělí Červenec 26 11:58:18 CEST 2021

Zdravim,

jak se patrá po součástkách, tak STM občas překopníci nabízí 4x a více
dráž  z asie než koncove ceny v ČR shopech. Odahudji tak 10x dráž.
Někteří nabízí jen 2x... .

Nicméně STM trošku zaspal a tlačí se na něj GD v těch standardních řadách.

Microchip/Atmel něco má snad na světových skladech.

Za rok to může vypadat trošku jinak než je dnes a možná ani po STM
nebude poptávka.

Jirka