Re: Správné upnutí frézy do sklíčidla ER11

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Červenec 14 20:42:52 CEST 2021

s tim "bohem" samozrejme souhlasim :-)
muj dotaz vznesl prave proto, ze subjektivne me nikdy nic nemotivovalo
to hazeni resit nebo merit. ted myslim po stovkach hodin
sudlani(obrabenim to nazvat se stydim) a stovkach vymen nastroju. jake
parametry ma/muze mit kress a kolikrat uz byly odmereny vim a pocitam s
tim. takze pokud se sujektivne pozna opakovane ruzne upnuty stejny
nastroj, je neco uplne spatne. ted je otazka, jestli se muze sejit az
takova "kvalita", ze to nastane ? takze ode me spis obavy, co me muze
cekat. kazda informace draha, jako spatne a zbytecne utracene penize.
timto dekuji za kazde sdilene info.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65