Pozar strechy se solary

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Červenec 12 13:16:57 CEST 2021

Dobrý den,

Když už jsme u toho, už několikrát mě napadlo, co se stane při vhození
fénu do vany s člověkem. Zabije ho to? Já si teda myslím, že asi ne.
Proud poteče nejkratší cestou, někde uvnitř fénu. Proč by se motal někde
ve vaně? Maximálně, pokud bude vana kovová, uzemněná, s nějakou vadou
smaltu, kde by měla voda styk s kovem vany, tak by mohl téct i tudy.
Co si o tom myslíte?

S pozdravem,

--
  Aleš Filip